Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2008

PHILOXENIA 2008 ΑΛΛΕΣ ΝΟΜΑΡΧΙΕΣ VS ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΞΑΝΘΗΣ


Για ακόμα μια φορά η παρουσία της Νομαρχίας Ξάνθης στο θεσμό της εκθέσης ήταν απογοητευτική.

Από πού να ξεκινήσουμε και που να τελειώσουμε. Καλύτερα να ξεκινήσουμε από την ίδια την πόλη και να φτάσουμε και στην έκθεση.
Για τους κυρίους στην Νομαρχία θα τους παραπέμψω στο σχόλιο για τα καρναβάλια, ποια είναι η δουλειά τους και τι πρέπει να κάνουνε, γιατί ότι έχουν κάνει αυτοί είναι τραγικό, και εξηγούμε.

Το περιβόητο αυτό περίπτερο της τουριστικής προβολής στην πλατεία της Ξάνθης, τι ακριβώς προσφέρει; Ποιους ενημερώνει; Ειλικρινά είναι πολύ περίεργος να μου απαντήσουν.Με λίγα λόγια, έρχεται κάποιος στην Ξάνθη, και θα ενημερωθεί αφού έρθει στην πόλη; Θα σηκωθεί δηλαδή ένα πρωί κάποιος από την Λάρισα και θα πει «δεν πάω σήμερα Ξάνθη; Και όταν φτάσω εκεί, τι στην ευχή, σε κάποιο τουριστικό περίπτερο προβολής θα σκοντάψω».Φυσικά το ίδιο δεν είχε γίνει όταν μπήκαν διαφημίσεις σε διαφημιστικά stand, το Logo, visit Ξάνθη; Διαφημίζανε δηλαδή την Ξάνθη, στους Ξανθιώτες!!!!

Αυτό κύριοι που κάνετε, το να προβάλετε ένα προϊόν, (γιατί ο τουρισμός προϊόν είναι) , τοπικά λέγεται Niche Marketing, και αυτό γίνεται όταν θέλουμε να βγάλουμε ορισμένα συμπεράσματα ώστε να υλοποιηθούν μετά και στην υπόλοιπη αγορά. Θα μου πείτε, και που ξέρουμε εμείς τι πρέπει να κάνουμε για να προβληθούμε σωστά. Αν δεν ξέρετε φροντίστε να πάρετε ένα έμπειρο στέλεχος να σας πει. Τώρα αν μου πείτε, εμείς ξέρουμε τι κάνουμε, θα σας πω, μάλλον νομίζετε ότι ξέρετε. Εξάλλου για κάθε δουλειά υπάρχει ο ειδικός της γνώσης που την μεταφέρει. Για δείξτε μου εσείς, ποιος ειδικός είναι αυτός που υλοποιεί το πρόγραμμα προβολής και προώθησης του Νομού .

Φυσικά, επειδή το να μπείτε σε μια διαδικασία να πάρετε έναν άνθρωπο να σας πει τι να κάνει είναι πολύ μακρινό έως απίθανο, ας ξεκινήσουμε από τα πολύ απλά, διαδίκτυο, Αλήθεια, γνωρίζετε τις δυνατότητες του; Δεν νομίζω, γιατί να τις γνωρίζατε θα φροντίζατε να έχετε έναν δικτυακό τόπο ο οποίος να μιλάει με λεπτομέρειες για τον τόπο, να είναι εύκολος στην πλοήγηση και όχι όλη η κεντρική σελίδα να είναι αφιερωμένη σε πρωτοσέλιδα και πληροφορίες που τις τοποθετείτε σε pdf βλέπε μουσεία.Πείτε σας παρακαλώ πόσα χρήματα επενδύετε κάθε χρόνο στην διαδικτυακή προβολή του νομού μας στη διαδίκτυο, και μετά, πείτε και πόσα δίνεται σε άσκοπες συναυλίες των 2 ωρών. Και μην μου πείτε την «καραμέλα» του πολιτισμού.

Πάμε και στα πιο σύνθετα, πρέπει κύριοι, να πείτε στο κόσμο, Ελλάδα , Εξωτερικό, ποια είναι τα «μη ανταλλάξιμα προϊόντα του Νομού», αυτά δηλαδή που δεν μπορεί να βρει αλλού κάποιος, παράδειγμα, οι Μαίανδροι του Νέστου, είναι; Και αν είναι, πείτε μας, πόσες λέξεις και εικόνες υπάρχουν στα έντυπα σας και στο site σας για να το προβάλλετε.
Να πάμε σε πιο σύνθετα; Γνωρίζετε στην Οροσειρά της Ροδόπης υπάρχουν κάποιες χιλιάδες είδη φυτών και τα αμέσως περισσότερα βρίσκονται στην Ελβετία; Και οι Ελβετοί το εκμεταλλεύονται και λένε λόγω της ποικιλίας αυτής έχουν καλά τυριά και γάλατα. Εσείς που το λέτε; Και όχι για να λέμε ότι έχουμε καλά τυριά και γάλατα, αλλά για να προσελκύσουμε αυτή την μορφή τουρισμού, όπου αυτή η μορφή τουρισμού αυξάνει τον χρόνο παραμονής στην περιοχή. φυσικά, για ακόμα μία φορά, αυτό που δεν κάναμε εμείς φρόντισε να το κάνει ένας Γερμανός, ο οποίος, το καλοκαίρι που πέρασε, έχοντας σαν ορμητήριο το Παρανέστι Δράμας και οδηγό τον ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου http://www.hotelnessos.gr/, έκανε μία καταγραφή πάνω από 1600 είδη τα όποια και θα παρουσιάσει σε βιβλίο.

Τώρα θα μου πείτε, αν ήμασταν τόσο οργανωμένοι, δεν θα διεκδικούσατε, να ήταν η Ξάνθη ένας από τους καλύτερους προορισμούς στην Ευρώπη; Δεν ξέρω, θυμάστε; Πέρσι το Μάιο η Ευρωπαϊκή Ένωση δημοσιοποίησε μια προκήρυξη ώστε περιοχές της Ελλάδας να διεκδικήσουν αυτό το μεγάλο δώρο . Μήπως ξέρετε πλέον ποιος είναι ένας από τους πιο δημοφιλής προορισμούς στην Ευρώπη που το διαφημίζει και η ίδια η Ένωση; Ο νομός Φλώρινας!!!!!!!!!! Αλήθεια, ρωτάω ειλικρινά, εμείς το διεκδικήσαμε αυτό;
Καλά θα μπορούσα να γράφω με τις ώρες τι δεν κάνετε γιατί είναι πιο πολλά, από, αυτά που θα μπορούσα να γράψω ότι κάνετε, για αυτό το λόγο θα απευθυνθώ και στους άμεσους ενδιαφερόμενους επαγγελματίες.

Εντάξει, στην έκθεση είχαμε το πιο ελλιπές περίπτερο σαν Νομαρχία Ξάνθης…. Ε συγνώμη, υπήρχε και χειρότερο, αυτό του Κιλκίς. Αλλά και εσείς που ήσασταν; Στείλατε όλοι τα φυλλάδια σας (όντως από αυτά υπήρχαν πολλά) και ίσως περάσατε και την Κυριακή το μεσημέρι, έτσι γι α βόλτα. Θέλετε από την Νομαρχία και από άλλους να βοηθήσουν και εσείς οι ίδιοι λείπατε από αυτή την προσπάθεια. Σε αυτό το σημείο να αναγνωρίσω στο κύριο Νομάρχη ότι ήταν όλη την μέρα εκεί, αλλά τι να το κάνεις.Μοναδική εξαίρεση οι εκπρόσωποι της Riverland που από την αρχή της έκθεσης μέχρι το τέλος είναι εκεί κάθε χρονιά.

ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΜΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΝΟΜΟΥ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΥΛΛΑΔΙΑ….DVD…ΗΜΑΡΤΟΝ , ΤΕΡΜΑ ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΤΙ, ΜΟΙΡΑΣΤΕ DVD ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: